Fem måder at gøre din organisation Innovative

Kreative idéer er, hvad gøre almindelige virksomheder til førende virksomheder på markedet. Disse selskaber se resultatet først og derefter bygge en vej for at opnå disse resultater.

En sikkerhedszone skal etableres. Ofte, fiasko er straffet, men succes belønnes ikke. Vi skal huske, at fiasko er halvfætter til succes. Vi lærer af vores fejl.

Kreativitet og innovation er vigtige elementer, at drive virksomheder til toppen. Uden enten, din virksomhed kommer i anden i bedste fald, og husker ingen No. 2. Bliver No. 1 bestemt ikke garantere fortsatte succes, men det er absolut bedre end at blive glemt.

Her er nogle måder at holde din virksomhed på toppen:

* At fremme et erhvervsklima, der er åben for innovation og kreativitet. Innovation er evnen til at komme med idéer og løsninger på presserende problemer. Det er den proces til at producere noget, der har værdi og ikke fandtes før. Kreativitet er evnen til at tage denne nye idé og gøre det værdifulde i dine kunders øjne. Indse, at ethvert problem har en løsning, selv om løsningen ikke kan være i et almindeligt syn.

* Blive nummer 1 med dine kunder. Jo mere tilfreds, dine kunder er, den mere business du vil have i fremtiden. Indse, at den eneste vare dine kunder vide er du. Da du er den katalysator, der leverer løsningen på deres problem, er du ansvarlig for at opfylde deres behov. Som et resultat, du har brug at investere tid i at holde kommunikationskanalerne åbne.

* Opret et partnerskab med klienter. Klienter kan genkende partnerskaber når virksomhederne, de arbejder med funktion som problemløsere. Husk, at værdien er noget du producere ved accept klienter sted på hvad du gør for dem.

* Opret et partnerskab med medarbejdere. Bede folk om at være kreativ og derefter skyde ned deres ideer skaber en splittelse i organisationen. I stedet vise folk, at bringe deres fantasi på turen er velkommen. Oplysninger rigdom flyder direkte fra innovation, ikke optimering.

* Gennemføre næste generations tilgange. Erstatte “regler” med “roller” vil frigøre medarbejderne fra “vi har altid gjort det på denne måde” syndromet. Hemmeligheden er ikke at vide formel; Det er at anvende oplysninger på en måde, der virker for dine medarbejdere og dine kunder til gavn. James Feldman er en motiverende foredragsholder og konsulent.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *