Hvordan ledere ramt PR Paydirt

Som en virksomhed, non-profit eller association manager, vil du vide, det er PR paydirt når du er i stand til at overbevise dine vigtigste eksterne interessenter til din måde at tænke og derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din afdeling, afdeling eller datterselskabets succes.
Proof of the pudding vil være uden for stakeholder opførsel lige stigende gentage køb, flere henvendelser om strategiske alliancer, nye beregnere dine komponenter, flere medlemskab undersøgelser eller en hoppe i kapitalindskud.
Men for at realisere sådanne resultater, du bliver nødt til at involvere sig personligt med den pr folk som er tildelt til din enhed. Derefter flytte deres vægt fra kommunikation taktik til et brugbart og omfattende blueprint, som vil føre til din succes som en enhed manager.
En plan, for eksempel som dette: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Hvad sådan en pr blueprint vil kræve af dig, er en skarpere fokus på dem uden for grupper af mennesker, der spiller en rolle i hvor vellykket en manager, vil du være. Med andre ord mål blueprint din vigtigste eksterne målgrupper.
Få din PR mennesker om bord tidligt. Dette bør være en let opgave som nogle af dem, ingen tvivl, spørger sig selv, hvis der kan være flere offentlige forbindelser end pressemeddelelser, særlige begivenheder og brochurer.
Hverve dem i stedet i en kerne pr forsøg på at afgøre, hvordan alle dine afgørende udenfor publikum virkelig opfatter din operation. Jeg taler her for publikum med opfattelser fører til adfærd, der påvirker organisationen mest. Så diskutere med dine medarbejdere, hvordan du kan samle de vigtigste publikum opfattelser på den mest omkostningseffektive måde.
Da bevarer en professionel udtalelse undersøgelse firma kan være meget dyrt, kan du godt konkludere at du og dine PR-medarbejdere kan interagere med medlemmer af din målgruppe og stille de nødvendige spørgsmål. Og jeg er enig.
Blandt spørgsmålene: Hvad ved du om os? Har vi nogensinde arbejdet sammen? Var det en positiv oplevelse for dig? Har du nogensinde har et problem med vores folk? Se undvigende eller tøvende svar og især for negativities som unøjagtigheder, misforståelser, falske antagelser eller rygter.
De data, du indsamler kan du indstille din pr mål. For eksempel, præcisere denne misforståelse, korrigere denne unøjagtighed, dræbe, rygte døde.
Du er en leder, der er fuldt ud klar over, at alle gode mål har brug for en god strategi til at vise dig, hvordan at nå dette mål. Når det kommer til spørgsmål om mening eller opfattelse, har du tre muligheder med strategi: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre eksisterende opfattelse/mening, eller styrke den. Men passe på, at den strategi, du vælger passer fint med din nye pr mål.
Nu det er besked tid – de særlige ord, du vil bruge til at ændre, hvad du har opdaget nogle af dine mål publikum medlemmer er kommet til at tro. Dette korrigerende besked er afgørende for succes af programmet og alle på samme tid, skal være klar, troværdig og overbevisende.
Det næste skridt kan virkelig kaldes “special delivery.” Her, tager du skridt til at få din besked før øjne og ører af din målgruppe. Kommunikation taktik vil håndtere denne akkord for dig, og der findes snesevis af dem som nyhedsbreve, brochurer, pressemeddelelser, Medieinterviews, emails, facilitet ture og masser af andre. Sørg for at de taktik, du vælger har en track record for at nå folk som dem, der udgør din målgruppe.
Din to-delt bundlinje? Et brugbart og omfattende pr blueprint, der (1) hjælper dig som leder at skabe den eksterne publikum opførsel du har brug for og (2), dermed hjælper dig med at opnå din afdeling virksomheder, non-profit eller association mål.
udgangen

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *